Nej, det här är ingen "The Hills"-blogg...

...men jag har en mapp på datorn med inrednings-inspirations-bilder, och där har jag en massa bilder från Laurens hus (det hon delar med Lo och Audrina i senaste säsongen). För det första är huset värsta drömhuset, som ett liten minimansion med pool och allt, och det är jättefint inrett. En pytte-ytte-lite aning för amerikanskt kanske, men annars gillar jag den där romantiska tjejiga stilen.

Svårt att upprätthålla in real life med en sambo som helst skulle vilja ha skinnsoffa och glasbord.



Fantastiskt fint kök, önskar att man själv också var en person som alltid hade fina blommor hemma.



Jag gillar Laurens inte alls uppstyltade poser...



Why, god why är inte detta mitt badrum?!



Jag tror jag ska smyga in lite mer rosa i vårat sovrum.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0