Som besatt!!!

Jag har blivit som besatt av kräftstjärtar!!! Jag vet inte vad som har hänt, har typ aldrig ätit det tidigare och nu har jag cravings som aldrig förr! Jag kanske är gravid? Fast då får man väl inte ens äta skaldjur? Jaja...

Idag köpte jag en stor burk på ICA, så nu ska jag äta det till middag! Det är väl inget jätteonyttigt med kräftstjärtar? Jag är inne på min tredje dag av hårdbantning inför din födelsedag idag, och jag känner mig hungrig hela tiden. När jag kom hem från jobbet var jag så yr och matt att jag bara kunde ligga utfläkt i soffan i typ en timma.

Fast det måste ju betyda att bantningen verkligen tar, eller?



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Matthet är ett bra tecken!

Jag måste svälta mig för att komma in i mina jeans, de är fan alldeles för tihtha... hur ska detta gå?

2009-01-07 @ 19:15:05
Postat av: Anna

Ja, att man är matt måste ju betyda att man äter alldeles för lite, det vill säga precis det jag vill uppnå!



Oj, det här börjar bli en pro-ana-blogg typ...

2009-01-07 @ 19:34:48
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0