Barnvakt

Hittade några bilder på min kamera från i torsdags när jag var barnvakt åt Wilton! Inte så många tyvärr, hade hoppats på att dokumentera vår första dag på egen hand lite bättre, men med en baby har man ju lite annat att göra (som Wiltons mamma säkert vet).


Dagens inleddes med en av Wiltons favoritsysslor, hetsdrickande av en hel flaska välling och sen sömn. Gärna med blöjrumpan i vädret.


Ett tappert försök att föreviga oss två på samma bild. Kanske lika bra att mitt ansikte är dolt bakom kameran.


Out and about. Typ en minut innan sätet fälldes ner och Wes tog sin andra powernap för dagen.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Åh vad fint ni verkar haft det! Min älsklingar!

2009-07-13 @ 07:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0