Beachbaby

Tågresan hem till V för några timmar sedan var definitionen av en mardröm. Eftersom min kropp hade kollapsat i sviterna efter min influensafyllda dag, hade jag inte mycket ork till att börja med. Men när jag klev på det fullproppade tåget som kokade av värme, och insåg att jag skulle få stå hela resan kände jag att slutet var nära. Jag trodde jag skulle spy hela resan, plus att det började svartna för ögonen vid flera tillfällen så jag var tvungen att gå in och sätta mig på den pyttelilla toaletten med huvudet mellan benen.

Jag har nu börjat repa mig så smått även om jag fortfarande är helt svag och mår illa. Jag piggar upp mig själv genom att kolla på bilder på Wes från Karins gård igår.







/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0