Besatt hovreporter

Jag köpte Expressen Fredag på vägen hem och läste på tåget, och i den har Expressens hovreporter Johan T Lindwall ett helt eget uppslag där han varje vecka skriver en krönika samt en topplista kallad "Den kungliga toppen". I alla fall så har jag länge misstänkt att Johan har en mycket liten, om möjligt obefintlig, distans till sitt uppdrag som hovreporter. Hey, jag gillar också skvaller, men jag tycker det går lite väl långt när det är uppenbart att han på riktigt tror att han är BFF's med kungabarnen.

Speciellt besatt verkar Johan  vara av Carl Philips on/off-flickvän/beard Emma Pernald. Denna vecka var hon på första plats på topplistan med följande motivering:

"Bara för att hon är så cool.
Jag vet att Carl Philip också vet att hon är den enda rätta för honom.
Se nu till att inte missa henne, snart kanske hon är upptagen på annat håll."

Hur i hela världen är det möjligt att Johan T Lindwall vet vem Carl Philip vet är den rätta för honom?! Med upptagen på annat håll kanske han menar bakbunden i hans källare, får lite psycho-stalker-varning på denna Johan.



/Anna

Update: När jag googlade efter en bild på denne man var första träffen denna sida, en sida ägnad åt skvaller om Johan. Bara några få inlägg från förra januari, men jag fick reda på att han har en son. Alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0