Birhtdaysuit!

Nu har jag inhandlat en läcker poch bohemchic födelsedagsstass till Min älskade ettåring-to-be.
Jag fick lite hånfulla kommentarer av Anna angående att han har fått en haremsbyxa, men va fan, hon är bara avis för att min son är så fashionforward och djärv i sina klädval!
En rutig skjorta blir perfekt till:




Den läckra haremsbyxan. Från pojkavdelningen vill jag förtydliga!


Sen fick han en läcker scarf också, dålig bild, jag vet. Men han såg så söt och vuxen ut på den här bilden så jag var tvungen att visa..


Nu är steget inte långt till palestinasjalen..

Senare på kvällen tappade jag helt greppet, och lät Wilton slicka lite i en glassförpackning..

Han var så sur, jag ville blidka honom med lite socker..men det backfired on me..

..när han fick glass i ögat.

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill undersrtyka att jag egentligen inte har något problem alls med haremsbyxan, har bara i färskt minne hur DU hånade när jag skulle köpa ett par, och nu helt plötsligt inte har det minsta problem med att sätta på din son sådana. Jag tror tom hånen finns dokumenterade på bloggen här nånstans!



Skjortan och sjalen är så läckra, han ser så vuxen ut! Och vad fin bilden är när han visar tänderna (fast man kan ju undra vad du tänkte när bilden består av 90% vägg...)



Lilla gullet, jag saknar honom redan! Har kirrat presenter idag, so no more shopping for you!

2009-07-14 @ 22:50:33
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0