Bröllop!

Igår var vi på bröllop! Det var jättefint, men tyvärr var det lite regn precis när de nygifta kom ut från kyrkan, men det kunde ju ha varit värre. Det var god mat och drag på dansgolvet hela kvällen. Tyvärr gick det lite väl vilt till längst bak i den inhyrda bussen på hemresan mellan fyra-fem överförfriskade herrar. Eftersom min sambo inte var inblandad utan mest satt och hejade på slapp jag bli alltför involverad.


Vår present som jag (tycker jag själv) hade pyntat väldigt vackert med blommor.


Den enda bilden på både T och mig, så var tvungen att lägga upp den trots mitt grin. Tagen på vår gård innan vi åkte.


Tomas och Jenny utanför kyrkan!


Med tärnor och bestman.


Sedan anlände brudparet till festlokalen på en pyntad flakmoppe av något slag.


T vid bordet vid middagen.


Jag bredvid min bordsherre. Observera att det bara finns tre bilder på mig från hela kvällen, därför kan jag inte direkt välja och vraka mellan olika foton. Därför ser jag efterbliven ut på alla jag lägger upp.


Bröllops-"vals" till Dirty Dancing-låten. Heter den "I had the time of my life" eller något helt annat?


Snart var firmafest-draget igång. Bestman med uppknäppt skjorta och slips på huvudet.


Andreas/Murre/Västerås vackraste leende var i gasen.


Sen blev det tryckare.


Jag tyckte att jag var lite solbränd tills jag såg Linnea.


Sen som sagt lite härj längst bak i bussen på vägen hem...

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Vad fint! Och vad snygg du var i klänningen! Men känns inte tryckarna lite högstadiedisco?

2009-07-06 @ 07:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0