Dålig dag

Usch, idag har jag en riktigt dålig dag. Känner att allt går emot mig. Var glad igår kväll och så vaknade jag imorse och allt gick utför.

Därför har jag dragit runt på stan idag och trösthandlat lite. Bättre att tröstshoppa än att tröstäta i alla fall, jag vill ju inte vara deppig OCH fet. På Indiska hittade jag den här kjolen (som jag med fara för mitt eget liv fotade ståendes på vår vingliga hallbänk) på rea, och sen visade det sig att det var "Ta 2 betala för 1" på alla rea-grejer. Snål som jag är var jag ju tvungen att utnyttja erbjudandet till max så jag köpte en vas också som jag inte har en aning om vad jag ska använda till.





/Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har också kjolen, den är såå söt!

2009-07-27 @ 21:24:55
Postat av: Anna

Det är bra med IP-nummer så att jag kan se att det är du varje gång en kommentar är anonym, haha! Synd att vi inte jobbar kvar på Folksam så vi kunde köra en tvilling-dag med våra kjolar!

2009-07-27 @ 22:29:30
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Ewa

Skitsnygg vas också! Vill ha!

2009-07-29 @ 09:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0