Läppstiftsdjungeln

Kollade just på Lipstick Jungle som är typ mitt nya favoritprogram. Har ingen aning om varför jag inte såg ett enda avsnitt av första säsongen?! What was I thinking?!

I alla fall så tycker ju mamma att jag påminner om Nico ("inte direkt till utseendet, men lite typen av kvinna" - vad det nu betyder) och jag har tyckt mig känna igen Kim Raver som spelar henne jättemycket. Eftersom IMDB är min bästa vän insåg jag precis att hon ju var en av huvudrollerna i "Tredje skiftet" som gick på femman för några år sen! En sten har lättats från mitt bröst nu när bitarna har fallit på plats.

Andra intressanta detaljer jag stötte på: Robert Buckley som spelar Nicos boytoy Kirby Atwood har under våren/sommaren datat min förebild i livet Whitney Port. Kanske dyker han upp i nästa säsong av The City (som förövrigt har premiär den 29:onde september för alla er som undrar)?


Nico

/Anna

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni är ju SNYGGA båda två ! jag vet vad en komplimang är ! puss

2009-07-28 @ 07:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0