Murder in Greenwich

Mamma och jag kollade idag på den otroligt kvalitativa filmen "Murder in Greenwich" som gick på trean. Nu efter lite googlande kom vi fram till att det faktiskt var en verklig historia bakom filmen, och därför lägger jag upp bilder på de verkliga huvudpersonerna för jämförelse med skådespelarna.

Ett väldigt internt inlägg mellan mamma och mig med andra ord.

Nu när jag kollade runt om det här så kom jag ju på varför jag kände igen historien! Jag läste om det här för några år sedan när hela händelsen kom upp i ljuset igen och Michael Skakel blev dömd. Det var ju en stor grej för att han var kusin med Kennedy-familjen på något sätt.


Martha Moxley i dåtid.


Michael Skakel i nutid.

/Anna

Kommentarer
Postat av: mamma

tack min älskling jag gillar sån här information

2009-07-12 @ 13:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0