Pippi i godisbutiken

Cecilia Blankens nämnde i sin blogg scenen från Pippi Långstrump när hon är inne och handlar i en godisbutik, och då kom jag på hur väl jag minns känslan från när man såg den som liten! Hur gott allt godis såg ut därinne och hur man nästan kunde känna smaken av allt som Pippi stoppade i dom gigantiska påsarna.

Var tvungen att kolla på scenen på Youtube (där tydligen allt finns) och chockades av hur äckligt allt såg ut nu! Inget av det där godiset ser speciellt gott ut direkt.

 

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ballerina

Vuxenpoäng!! I min mun vattnas det fortarande och mina ögon blir stora som tefat....:)

2009-08-02 @ 10:38:06
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0