Rachel Zoe fyrtio plus?

Häromdagen såg jag på "The Rachel Zoe Project" för första gången. Programmet var ganska trist, och till och med jag (som har ganska hög smärttröskel när det kommer till fånigheter) tyckte det var lite fånigt. Jag har inget emot ytliga jobb (att välja ut folks kläder måste anses som ytligt) men man kan ju ta det med en klackspark. Rachel verkar tycka att hennes jobb är det mest betydelsefulla i hela världen, och hennes två assistenter har noll egna åsikter utan står bara och återupprepar allt hon säger.

Till poängen med det här inlägget: Rachel ser minst sagt sliten ut men hävdar att hon är född 1971. Detta skulle alltså betyda att hon har tre år kvar till fyrtio, en gräns hon ser ut att han passerat för ett tiotal år sedan. Enligt vissa rykten ljuger hon om sin ålder (ett bevis ska tydligen vara att hon på showen sagt att hon är en sån perfektionist för att hon är en trippel-jungfru, vilket innebär att man är född i junfruns tecken på tre olika sätt vilket är omöjligt om man är född -71) vilket jag inte alls ser poängen med att göra om man ser ut som henne. Då är det väl bättre att säga sin riktiga ålder än att folk blir chockade över hur gammal hon ser ut för att vara 37?



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Men hon är ju en donatella in the making. Fy fan! Hennes ansikte får mig att aldrig mer vilja vara i solen, eller banta för den delen.

2009-07-29 @ 09:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0