Youtube-bonanza!

Har lite youtube-videor jag vill lägga upp men för att det inte ska bli för tradigt tar jag alla i samma inlägg. Så det inte känns som att det är det enda jag lägger upp liksom. Även fast det är det.

1. Kollade på MTV imorse, och såg Petters sorgliga försök att göra en egen "99 problems". Syftar på både låt och video. You'll never be Jay-Z!!! Ge upp. The gloves are off, skaffa dig ett eget liv.

 

2. Jag gillar den här låten, trots Akons medverkan. Varför måste han vara med på typ hälften av alla låtar som släpps? Är han så populär? Bortser från den mesiga texten pågrund av beatet som känns väldigt "Still Dre". (OBS! Har ingen aning om varför videon visar bilder på Lil' Wayne...)

 

3. Jag har många guilty pleasures när det kommer till musik. En av mina absolut största är Miley Cyrus. Jag är väl medveten om att jag passerade 13 för många år sedan, men kan ändå inte hindra mig själv från att sjunga med i "The Climb".

 

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0