Att bajsa på sig eller ej, det är frågan...

Harley bajsade på sig idag inne på personalrummet. Det var jättesorgligt men samtidigt väldigt äckligt, eftersom det luktade i typ tre timmar efteråt och ingen kunde ta sin fika. Harley skämdes jättemycket och satt i sin korg med nedböjt huvud.

Förutom att detta var en spännande episod ur mitt liv så leder det mig in på en ständigt pågående diskussion i vårt hushåll om huruvida en hund kan "bajsa på sig" eller inte. T säger att dom kan det, medan jag hävdar att det är omöjligt då det krävs ett par byxor för att bajsa på sig. Jag menar att om en hund bajsar inne bajsar den bara på ett olämpligt ställe, inte "på sig" som om man inte hinner få av sig sina kläder.

Vad tycker ni? Feel free att diskutera vidare i kommentarerna!


Den här hunden kan bajsa på sig

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0