Benny hjärta Gudrun

Jag älskar det här!

Benny Andersson har donerat EN MILJON kronor till Feministiskt Initiativ, för att han enligt ett pressmeddelande "sympatiserar med Gudrun Schymans envetna kamp för jämställdhet" och ser henne som en rakryggad politiker som kommer göra stor skillnad om hon får en plats i Europaparlamentet.

Jag har alltid tyckt Benny verkar vara en söt gubbe, men nu... Han steg till nya höjder i mina ögon! I love you Benny! Jag kanske till och med kan höra "Du är min man" utan att spy efter den här insatsen.



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag ska typ sjunga "du är min man" som en serenad till Benny! Jag älskar honom nu!

2009-06-06 @ 07:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0