Cruel summer

Ett deprimerande meddelande till alla berörda:

Wilton kommer få fira sin första födelsedag utan sin moster i närvaro. Jag fick beskedet idag att jag inte kommer att få ledigt den söndagen pågrund av att tre är på semester den helgen och INGEN kan vara ledig. Däremot fick jag söndagen efter Saras inflyttningsfest/er fjortisfyllefest ledig, det vill säga då blir det PARTY!

Jag fick dock ledigt måndagen efter Wiltons födelsedagsfest, och löfte om att få gå tidigare om det är jättelugnt, det vill säga att jag kanske kan komma på eftermiddagen nån gång medan ettåringen fortfarande är vaken (och kan få presenter)!

Btw vill jag bara meddela att Wiltons babysked kommer till stor användning här hemma, idag var den med T på grillning med skolan, till nån räksallad han skulle ha på sin korv.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Men stackars Wilton! Nu kommer varken Moster eller farbror Anna! Han kommer bli traumatiserad!

2009-06-12 @ 07:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0