I love a good wedding

Kollade precis på säsongsavslutningen av The Hills, när Heidi och Spencer gifter sig. Schysst av Spencers polare att ta med Stacie the bartender som sin date?! Vad tänkte han med, fanns det ingen annan tjej han kunde bjuda med? I vilket fall tycker jag att bröllopet var fint, och jag fick till och med en tår i ögat vid något tillfälle vilket är helt oacceptabelt. Men jag är så lättrörd nu för tiden, först studentflaken idag och nu ett bröllop.

Shit, tänk om jag gråter på bröllopet vi ska på om några veckor, det är ju inte ens min kompis som gifter sig! Skulle det vara skämmigt? T skulle säkert tycka att jag ställde till en scen.

The Hills - MTV Shows

/Anna

Kommentarer
Postat av: Lilla Anna

Hej Anna! du är den enda jag har att diskutera säsongsavslutningen med. Här är grejerna jag inte gillade:

1. Spencers "I duuuuoooo"

2. Spencers felsägning "till death do us part"

3. Spencers swooch ljud när han satte på ringen

4. Spencers väsande hesa stämma som man knappt hörde.



Han förstörde ju hela bröllopet! Men fy tusan vad jag längtar till nästa säsong med bitch kristen.. det kommer ju bli så mkt drama!

2009-06-04 @ 22:31:10
Postat av: Ballerina

Oj oj oj vad jag har mycket att se fram emot..Jag längtar!

2009-06-05 @ 09:14:56
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0