Less money more problems

Det har varit upprörda känslor idag på jobbet pågrund av vår chef, som trots att han är hemma från Grekland, inte behagade att komma in idag för att göra våra löner. Detta innebär att vi troligen inte kommer få våra pengar förrän efter helgen!!! Kul helg liksom. Som tur är har jag pengar sparade som jag kan låna av men det är ändå dålig stil. Min arbetskamrat P är så barskrapad att hon har lånat pengar ur kassan, haha!

Jag som behövde shoppa lite grejer imorrn inför helgen, fuck it. Tur att mamma aka langaren har lagt ut för min bag-in-box som jag ska ta med mig till Sara på lördag. Vänta dig inte nån återbetalning anytime soon!


Jag har inte riktigt Diddys cashflow för tillfället...

/Anna

Kommentarer
Postat av: ewa

Men wow, langar mamma åt dig!? Det skulle hon säkert aldrig göra åt mig.. hon skulle typ stå med en käpp och slå sönder mina flaskor...

2009-06-26 @ 07:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0