Million dollar smile

Jag fick äntligen iväg mig själv till tandläkaren igår, för första gången på..sisådär fyra år.
Jag befarade det värsta, eftersom jag har blivit the queen av småätande sen jag fick Wilton, men tro det eller ej. Mina tänder var perfekta!
Så det firade jag genom att köpa brownies och glass, nu är det ju bara att moffa på när jag inte har några hål! Eller?
Sedan satt jag och Helena ( Och Wes) utanför mitt hus och solade, och Wilton fick väl lite mer bonnbränna. (Hur ska jag göra, han vägrar ju sitta lugnt i skuggan!?)
Kvällen avslutades med ett magnifikt avsnitt av "Mommas Boy" tillsammans med lilla Anna. En fantastiskt drabbande serie, har ni sett den?

Wilton gosar med vackra underbara gudmor. Kärlek!

/Ewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0