Regnsöndag...

Fy fan vilken slappdag idag, har inte varit ute någonting! Istället har vi suttit inne, T kollar på något som är "för-VM" i fotboll (minns inte vad det hette) och jag har länsat godisburken han fick från sina elever på avslutningen igår. Nu sitter jag och slöläser bloggar... Kollade Kenzas blogg och hon skrev att hon varit på ett utspring för nån kompis som tog studenten häromdagen, men ser det inte ut som att dom står i Vintertullsparken på bilden? Ser precis ut som våra gamla hus ju? Men där finns väl inget gymnasium? Help me out here!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu kommenterar jag på mitt eget inläg, men det är väl nån Jensen-skola som låg bredvid Konsum förut? Eler hur var det?

2009-06-14 @ 16:59:37
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Anna

inlägg och eller ska det vara...

2009-06-14 @ 17:00:03
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: mamma

jag hann inte svara men jag hade nog skrivit nelssons det ligger i hörnan vid orionteatern.

Jag har ingen erfarenhet av locktångar som svar på din andra fråga

2009-06-14 @ 17:16:06
Postat av: karin

tror jensen är rätt! Såg massa lastbilar komma därifrån med skrikande jensenelever! Jävligt nyfiken på den där tången också men det verkar ju inte så sunt...

2009-06-16 @ 00:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0