Snyggkvällen

Snyggkvällen var helt fantastisk!
Det började med drinkar hemma hos mig, och sen var vi på Berns och festade loss.
Vi var alla i vårt esse, och jag måste säga att snyggkvällen verkligen gjorde skäl för sitt namn. Vi var helt enkelt smokin hot allihopa!
Lilla Anna var on fire hela kvällen, och sa till folk att hon var "den vita Beyonce" Så sant!
Här kommer en het bildspecial:

Jordgubbar!


Lilla Anna och Dalila gör sig vackra


Vi mixar strawberry Daqiuris (felstavat?)


 Som Laila sen njöt av


The white Beyonce


Helena med snyggt hår


Snygga Dalila

Det finns också andra heta bilder på helenas kamera, bla på när Lilla Anna smörjer in min ben med olja på pendeltåget, och skriker att hon ska "smeka mig tills tiden stannar" Oerhört sexigt.
Idag är jag tröttaste mamman i stan...

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad söta ni var allihopa! Och läcker kjol! Can I borrow it...? Sometime soon?



Haha, smeka dig tills tiden stannar... Oerhört kraftfullt uttryck!

2009-06-14 @ 20:38:12
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Lilla Anna

snyggkvällen var så vacker, så vacker. Jag önskar verkligen att tiden kunde stannat.

2009-06-15 @ 16:49:44
Postat av: ewa

Det kändes som om den gjorde där, den magiska stunden på tåget..

2009-06-16 @ 07:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0