The bitch is back!

Uppföljning på inlägget nedan samt Lilla/Farbror Annas kommentar:

Jag vet! Spencer var skitfånig under hela ceremonin och förstörde den potentiellt fina stämningen! Och han var ju vidrigare än någonsin när han skulle försöka övertyga Heidis mamma om att han var en changed man. Och hoho vad roligt det var när Holly var stupfull på rehearsaldinnern och spårade ur och höll världshistoriens sämsta tal.

Jag håller dessutom med om att det bådar gott inför nästa säsong med Kristen! Hon håller inte tillbaka! Hon ger järnet!

"You fucked with the wrooong girl, dude!" (Se trailer nedan)

The Hills - MTV Shows

/Anna

Kommentarer
Postat av: Farbror Anna

Jag kan titta på trailern om och om igen. Kan inte sommarn vara över snart så the hills börjar igen.



Just det jag glömde ju säga: Yes Heidi it is to much!! Du milde skapare...

2009-06-05 @ 18:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0