Attention Anna!

Detta riktar sig till Anna aka "Lilla Anna"...

Svar på dina frågor:

Men hallå.... vaccin??!
Ja, det frågade jag mig också för ett par dar sen. Men tydligen är det viktigt. Egypten är något form av högriskland när det kommer till ofräscha sjukdomar man helst klarar sig utan.

Är det här något jag också borde engagera mig i?
Det borde du, ja.

Kommer jag dö?
Antagligen inte, men att ha diarré på stranden kommer ganska nära.

Slutsats: Vaccin är en bra grej om man ska till Egypten, men eftersom du tydligen har fri tillgång till vuxenblöjor kan ju det också vara ett alternativ. Som sagt inte minst om man vill gå ner några kilo!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

okej... varför har ingen sagt något! när jag bokade resan på internet... tacka vet jag den gamla tidens resebyråer, då fick man veta vad man skulle veta.

nu ska jag kontakta min resepartner och ta upp den här frågan med henne. Sen får vi fatta ett gemensamt beslut om vi vill ha turistdiarre eller inte.



tack anna för att du finns i mitt liv! jag vet inte vad jag skulle vara utan dig!





2009-03-04 @ 10:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0