Barnkalas

Idag hade vi ju som sagt kalas för T. Jag hade köpt servetter och papperstallrikar i äkta barnkalas-style vilket var väldigt uppskattat, samt köpt prinsesstårta efter att ha kuskat runt på stan och kollat typ fem olika bagerier. Överallt var prinsesstårtorna slut! T's pappa trodde det berodde på att det var Victoria-dagen, men är folk verkligen så töntiga? Men jag hittade en till slut som tur var, och festen var räddad. Annars hade vi fått klara oss på T's ballerinakakor och kanelgifflar...


Ballerinakakorna och gifflarna...


Servetter och papperstallrikar med söta motiv!


Solhatten T fick av mig till Egypten, som ska matcha min!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Åh vad fint ni hade! Jag har också varit sugen på de där servetterna och tallrikarna, men det känns lite töntigt att köpa dem innan man har ett kalas att planera... Inflyttningsfest? 1-årskalas?

2009-03-13 @ 07:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0