Blondes have more fun?

Ok, nu är jag ju inte riktigt blond, men i mina ögon känner jag mig typ som en glamourmodell. Obs. inte i utseendet, bara i hårfärgsväg. Det är jättekonstigt att ha varit knallröd så länge, och helt plötsligt gå till det här.
Jag ser så annorlunda ut att min egen mor inte kände igen mig när jag plingade på dörren.Det är en ordentlig makeover.
Till det bättre vet jag inte än... Luggen fattar jag inte varför jag gick med på. Jag tror varje gång jag klipper lugg att det ska funka, när ska jag lära mig att jag ser ut som ett mongo med hockeyfrilla med pannlugg?

Här kommer en before-bild, för er som glömt:

ok, sidan vill inte alls samarbeta, beforebilden kommer eventuellt i ett nytt inlägg..eventuellt inte alls..

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fint det ser ut! Jag trodde att det var jag först på bilden, haha, jag har ju nästan samma ton nu när min toning börjar gå ut... vi kommer att se ut som tvillingar!

2009-03-16 @ 15:16:39
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0