Dagens kändismöte

Jag var och handlade på konsum i liljedolmen (ha ha) idag på väg hem från mormor, och såg ett litet barn springa omkring som såg bekant ut... Det var Silas från den fantastiska serien "singelmammor"!
Han är min bebis-modeförebild, han är så söt och har jämt coola kläder!
Lite längre bort stod hans mamma Joni, som också har cool stil, men verkar ganska blåst...Jag tänker på bostadskö-incidenten i serien. Men hon verkar ju ha lyckats få en lägenhet centralt nu antar jag.
Men hur som helst hade han nu en lång flickfrisyr, som gick ner över axlarna, och såg verkligen ut som en flicka! Undrar om hon egentligen önskade sig en dotter? Det är lite creepy Amadeusvarning på så långt hår på pojkar, det känns som att mammorna försöker göra dem till små tjejer.. Men söt var Silas som alltid!


/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad jag är avundsjuk! Vill också se lilla Silas live! Den där bilden är så fin på dom tycker jag.

2009-03-09 @ 12:51:37
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0