Falling down

Idag på jobbet ramlade jag inne på lagret. Det var lite tragiskt. Och inte var det ett dramatiskt fall heller, det var liksom bara patetiskt. Det började med att jag snubblade till på en kartong som stod på golvet, och sen blev det liksom någon form av dominoeffekt där varje del av min kropp gav upp en efter en. Först vred sig fötterna, sen böjde jag knäna, sen stod jag helt plötsligt på knäna, och till sist låg jag helt rakt på golvet. Händelseförloppet gick långsamt, men ändå lyckades jag inte avbryta det. Jag försökte klänga mig fast i några hyllor på vägen ner men det hjälpte inte.

Det värst var att dörren mot den proppade löningshelgsbutiken var öppen och alla kunder såg mig ligga därinne på golvet. Alla tittade dit när de hörde braket.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

Är du ett fan av MTV sucen The Hills? Kika då in i min blogg där du alltid får de senaste gossip och bilder på gänget!

2009-03-28 @ 21:20:09
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: Ewa

HA HA HA!!! Jag skrattar ihjäl mig, först åt akutbajsa, sen åt ditt fall på lagret. Stort varmt tack anna för humorn...

2009-03-29 @ 19:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0