First person to dance

Letade skitlänge efter den där videon på Youtube med Jack Black när du är så lik honom, men det finns bara en massa parodier uppe. Låten hette "Low" med Foo Fighters tror jag... Återkommer om jag hittar den.

Tills vidare lägger jag upp "The first person to dance"-videon från Saturday Night Live. Jag gillar hur den andra grottmannen ser helt chockad ut plus att dansen eskalerar från några stapplande steg till värsta trance-koreografin, haha... Ja, jag är trött. Ska nog gå och sova.




/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Ha haha jag satt som en nörd och skrattade för mig själv! Jag vet inte riktigt varför, men det är så komiskt att han har värsta avancerade dansrutinen, och tar upp små pinnar ur fickorna! It cracks me up!

2009-03-15 @ 08:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0