"Här skiter Jarmo på sig"

Alltså jag var ju bara tvungen att ge Robinson en chans ikväll efter att ha läst den här artikeln! Sällan har jag skrattat så mycket åt så lite! Jarmo är absolut min favorit, skitsorgligt att han inte får vara med i killpakten ju! Han är ju jättebra på alla överlevnadsgrejer plus att han sket på sig under en tävling och ändå fortsatte kämpa.

"Här skiter Jarmo på sig.
Mitt under en tävling klarar han inte av att hålla sig - utan måste akutbajsa.
- Jag sket hela vägen innan vi kom upp ur vattnet, säger han.
Tävlingen som är fysiskt krävande sker mestadels i vatten och ger därför honom möjligheten att dumpa bajset genom att låta vattnet fungera som naturens dusch."

Note to self: Börja använda uttrycket "akutbajsa".



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0