Huddinge Kommun hatar mig

Jag har just fått förskoleplats åt Wilton!
Jag blev så glad när jag fick beskedet, han har fått plats på ett dagis precis där vi ska flytta, bara några hundra meter att gå. Sweet tänkte jag, naiv som jag är.
Sen kom den ena chocken efter den andra.
Han får inte börja förrän 19 augusti, trots att jag ansökt från 1 augusti (det är tre veckors inskolning och jag börjar förhoppningsvis skolan runt 20:e).
Man måste anmäla att man tackar ja inom en vecka, på huddinges hemsida. SOM ÄR GJORD FÖR DATASNILLEN.
Seriöst, man måste fylla i asmycket uppgifter, och jag fattar noll! Jag försökte verkligen, men jag har ingen aning om hur jag ska göra. Fem dagar kvar innan jag förlorar min plats.
Klockan tickar.

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Men GET IT TOGETHER kvinna!!! Så jävla svårt kan det ju inte vara, tänk alla offer som klarat av det före dig... Do it! Annars är T "IT-pilot" på sin arbetsplats så han kanske kan assistera... HAHAHA jag kan inte ta ordet IT-pilot i min mun utan att crack up. Och T är typ stolt, det är det värsta.

2009-03-11 @ 20:13:46
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0