Inköpslista inför Egypten

Detta är vad jag på tisdag ska leta efter inför vår stundande Egyptenresa:

-Vita shorts. Alla mina tilltänkta outfits står och faller med ett par vita shorts. Om jag inte hittar ett par är jag körd.


-Ett par jeansshorts. Dom jag fick låna av dig var not attractive on my body. Helst skulle jag vilja ha ett par som är lite lösa i passformen men ändå korta.



-Stor solhatt. Fast hellre än ljus än den här.


-Cykelbyxor i guld. Att ha på stranden eller på kvällen när man ska ut och äta.



Hoppas att jag hittar åtminstonde EN av dessa grejer...

/Anna

P.S. Alla bilder är från Topshop.

P.S.2. Cykelbyxorna i guld var ett skämt.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Åh herregud! Jag läste inte att det var ett skämt först..så jag var rädd jättelänge..ha ha

2009-03-08 @ 19:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0