Lilla Picasso

Babymålningen igår var en hit, Wilton och två andra bebbar fick kladda runt fritt med chokladpudding, kräm, filmjölk och sylt. Min son gick loss totalt, medans de andra barnen bara duttade lite fösiktigt. Han rullade sig i färgen, kramade och pussade mig med ansiktet och händerna fulla med sylt. Sedan smörjde han in sina ben och fötter med björnbärskräm.
Och han åt en hel del chokladpudding också..han satt och slickade hela sin lilla knubbiga arn som var full av gott. Det var underbart att se!
Tyvärr dog min kamera mitt i målningen, men några bilder hann jag ta; Enjoy!




Innan var vi hemma hos Wiltons bff Isam, som ar värsta leksakslandet hemma, här är en läcker bild på dem också:

Sexig min Wilton gör...

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh jag är så stolt över honom som verkligen går all in i konstnärsverksamheten!



Jag gillar speciellt tredje bilden där han typ helt har lämnat tanken på att måla utan bara ligger och äter...

2009-03-11 @ 20:36:17
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0