Plötsligt händer det...

Jag vet ju att du och mamma tycker att jag och T är två töntar som aldrig svarar på hemtelefonen, så igår när det vid åtta-tiden ringde ett privat nummer tänkte jag "Nu jävlar ska dom få se" och svarade. Big mistake. Telefonförsäljare. Till min stora lycka frågade tjejen efter T och jag drog en suck av lättnad.

Efter en stund samtal och några ljudliga suckar lyckades T äntligen lägga på.

Jag: Vad ville dom?
T: Nä, dom ville skicka mig gratis kalsonger som tack för rakhyvlarna.
Jag: Eh, rakhyvlarna?
T: Ja, dom jag tackade ja till en annan gång dom ringde.

Ok, här kan vi ju verkligen anse mysteriet vara löst kring varför telefonförsäljare pepprar oss med samtal. T TACKAR JA TILL SAKER!!!

/Anna

P.S. Ni förstår väl att detta definitivt satte punkt för att jag någonsin ska svara på hemliga nummer på hemtelefonen igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0