Ribba

T var rolig idag när han pratade om några linnen han hade fått i present som var för stora och som han kanske skulle byta.

Jag: Men ska du verkligen byta det vita, det är ju bra att ha något extra.
T: Men jag har redan två vita. Ett vanligt vitt och ett vitt linne med ribba.
Jag: Haha, har linnet ribba?
T: Men åh, jag menar ju att det har såna där ribbar.
Jag: Haha, ribbar?

Slutsatsen blev i alla fall att han har ett RIBBAT linne. Men typ inte hade någon aning om vad det hette eller vad det betydde.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Ha ha ha det där räddade typ min dag, jag skrattade högt! Den där killen är ju en riktig citatmaskin!

2009-03-13 @ 07:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0