Turistdiarré nej tack!

Det här med vaccinationer inför vår resa är en jävla djungel. Och en dyr djungel också. Varje grej man ska vaccinera sig mot kostar typ 500 spänn.

Nu har vi narrowed it down till i alla fall Twinrix mot Hepatit A och B (ni vet den där skabbiga tv-reklmen som går som får en att typ aldrig vilja åka utomlands igen) och något dricksvaccin mot "turistdiarré". För det vill vi ju inte ha. Om jag betalar 500 för det där kommer jag bli helt galen om jag blir magsjuk!

Om det är någon som har några andra rekommendationer kring vaccineringar så är det bara att lämna en kommentar. Bra, tack, hej.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Anna (lilla anna ni vet)

Men hallå.... vaccin??! Jag åker till Hurugada om en vecka. Så nu frågar jag igen, vaccin??! Är det här något jag också borde engagera mig i? Kommer jag dö?

Jag känner ju lite att jag välkomnar magsjukan, jag kan gå förbi gamla jobbet, hämta några vuxen-up-n-go böjor, sen kan jag ligga på stranden och bli både brun och smal. Men jag vill ju inte dö av hepatit!

2009-03-03 @ 15:14:55
Postat av: carro

oj jävlar va dyrt det var ;S särskillt om man e många också :S



ha en bra dag!

Kram

Carro

2009-03-03 @ 15:27:49
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0