Varför flyttar jag inte tiil en femrummare?

Jag är i maniska fasen av min flyttplanering, som alltså betyder att jag ligger sömnlös och tänker på hur fint jag vill ha det i mitt nya hem. Tyvärr misstänker jag att det kanske inte blir som i mina drömmar.
Dessutom har jag inte rum nog för att uppfylla alla drömmar, men det finns ju så mycket saker jag skulle vilja ha. Mitt liv skulle bli så braom jag bara kunde handla allt jag ville!
Det tror jag verkligen.
Tänk tex om jag kunde köpa det här skåpet på indiska:

Eller det här sängbordet från Spiti


Jag funderar också på kakeldekor i badrum för att dölja den lama ljusblåa kakel-randen, men vad ska man satsa på? Enfärgat?  Spexigt? Mönstrat? Retro? Hjälp!



Ja, jag vet att detta är en fråga som har ältats mycket,och jag förstår om ingen orkar bry sig om min jävla flytt längre, men jag får ingen ro i kroppen förrän någon hjälper mig! Jag vet inte!!!!!!
HJÄLP DÅ FÖR TUSAN!

/ Ewa


Kommentarer
Postat av: rin

Det vita skåpet va underbart!! leopard är ju alltid hett! nu är min åsikt registrerad som hjälp på traven! puss

2009-03-15 @ 19:59:41
Postat av: Anna

Jag älskar båda skåpen men min åsikt är att hålla det så rent som möjligt i badrummet... Så jag är inte helt med på den "spexiga" linjen. Jag menar om man ändå har ett fräscht badrum som det verkar som att du har!

2009-03-17 @ 22:20:06
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0