Angående Spotify...

Eftersom du Ewa är efter och inte vet vad Spotify är (ok jag behöver inte spela ball när jag fattade vad det var i förrgår) så ska jag beskriva det hela.

Spotify är ett program man laddar ner till datorn där man kan lyssna på musik lagligt utan att ladda ner den. Du kan alltså söka efter låtar och artister och göra dina egna spellistor, men du kan inte bränna musiken till skivor eller lägga över dom på din Ipod eller nåt. Men all musik finns typ,  så om man lyssnar hemma från datorn bara så är det perfekt! Och låtarna finns där direkt, man behöver inte sega och hålla på att leta som när man laddar ner.

Det finns tydligen både gratis och betalversioner, och man ska få nån form av inbjudan för att kunna få gratisvarianten. Här kan man få en inbjudan! Skaffa det omedelbart!

/Anna


Kommentarer
Postat av: Ewa

Tack anna för att du har gjort mitt liv bättre! Spotify är ju som en dröm! Jag och wilton har dansat hela dan!

2009-05-06 @ 16:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0