Artically challenged

Tack för tipset om art.com! Men det påminde mig dessvärre om varför jag dröjt så länge med att fixa tavlor hem till oss... Jag är så dålig på det! Alltså jag vet ju vad jag tycker är fint och inte, men jag har ingen aning om hur jag ska kombinera olika motiv och hur jag ska få det att passa in här hemma. Det blir så krångligt över internet också, jag skulle vilja ha alla bilder hemma och testa olika kombinationer. Men jag älskar den du har och såg att den fanns i ännu större format. Tror jag ska köpa den åtminstone, älskar färgerna, älskar van Gogh överhuvudtaget. Om du inte misstycker alltså? Vi bor ju inte ens i samma stad, men du får säga ifrån om du vill!


Loves it!


Snöade in på blomstermotiv totalt också, är det tantigt? Dessutom har jag ju en man till sambo att ta hänsyn till.


Skulle vara fint med flera Vogueomslag också, men återigen, jag bor med en man.


Gillade färgerna i den här, men kanske lite obehagligt med mannen i förgrunden?


Den här fanns bara i små format, skulle vilja ha en stor version av denna!


Spårade ur och började kolla på strandbilder. Älskar färgerna i den här, men lätt att det känns som Gallerix-konst, som alltid när jag ska kolla på tavlor.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0