Bodström for president!

Innan jag kommer till poängen med detta inlägg: Varför har du ett utkast sparat som "Stönet"?

Anyways... Jag vill poängtera att jag faktiskt tycker om Mona Sahlin och vill att hon ska bli statsminister. Tyvärr verkar jag vara i någon form av minoritet i sverige att vilja detta vilket inte bådar gott inför nästa riksdagsval. Därför känns det som att sossarna kanske ska börja förbereda någon form av nyrekrytering alternativt att svenska folket får förbereda sig på högerregering i fyra år till.

Mitt självklara val till Monas efterträdare är Tomas Bodström! Han är en perfekt motståndare till Reinfeldt, lika smart och påläst men MED karisma. Han är som en amerikansk presidentkandidat fast med sunt förnuft och fina värderingar. Det kan inte gå fel. Vem i sina sinnes fulla bruk skulle välja Fredrik om dessa två stod emot varandra? Vem frågar jag!

Tyvärr tror jag inte Tompa är redo än. Men när han är redo så... 2014 är året!!!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Stönet

ja det här var ju genant. Jag skulle skriva ett inlägg om stön-filmen "twilight", som jag och Lilla Anna såg häromdan, men jag tappade liksom gnistan mitt i alltihopa och kunde inte formulera mig, så jag gav upp. Jag trodde inte du skulle se det. Har jag gjort bort mig nu?

2009-05-08 @ 11:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0