Cleaningmaniac!!!

Skulle vilja påstå att jag har kommit en bit på vägen i  min klädsortering faktiskt, nu har jag bara ett par högar (som ändå är fint vikta på sängen) kvar. Frågan är var dom ska ta vägen, min lösning brukar vara att kasta allt i tvättkorgen så jag slipper deal with it, även om de är nytvättade.

Har ni lagt märke till min extrema uppdatering idag? Tycker jag spottar ur mig inlägg på löpande band! Fattar inte såna som Blondinbella som klagar på att bloggen tar så mycket tid och kraft, hon publicerar typ tre trista inlägg per dag och får betalt för det! Mina inlägg kanske är trista dom också, men jag har ju åtminstonde ett riktigt jobb på sidan av.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0