Dagens outfit - Städedition

Tänkte testa det här med en dagens outfit eftersom det verkar vara vad man ska hålla på med på en blogg. Idag inför min städdag kör jag på vitt linne, svart luvtröja och gråa shorts (som jag har sett att Sofi Fahrman tipsat om i Sofis Mode, oklart om hon menade att man skulle gå ut in public med dom). Nu ska jag sätta igång och sortera lite (ok mycket) kläder som ligger i en hög på sovrumsgolvet.

I övrigt består inte mina dagsplaner i så mycket mer än att sanera vårt hem, men jag ska hinna till H&M och köpa vax till den årliga fotvaxningen på T som kanske äger rum ikväll! Så stay tuned för lite före och efter-bilder senare idag kanske (om T mot all förmodan går med på att proceduren förevigas)!


Gråa shorts från H&M (fynd för 69 spänn), tröja från Juicy Couture samt vitt linne också från H&M!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://stureplan.se/artiklar/listor/fashion-paparazzi/2008/06/04/fashion-paparazzi



juicy är alltid fel!

2011-04-07 @ 21:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0