Daniella is in the house!

Nu är Daniella installerad och klar! Känns mysigt att ha henne här igen, och T och hon kommer överens väldigt bra hittills. Trots kaxiga uttalanden som att han skulle "ignorera" henne verkade han mjukna när hon hoppade in i bilen med ett glatt humör.

Vi kom precis in från vår första promenad, som till stor del gick problemfritt. Dock hade vi ett litet missöde i stadsparken, när vi skulle passera en okopplad pitbull som sprang runt ett gäng tonårskillar som satt och härjade. Jag försökte snabbt komma förbi utan att dra någon uppmärksamhet till oss, då Daniella plötsligt hittade något som luktade gott och som hon nödvändigtvis var tvungen att rulla sig i. Hon rullade runt ett tag, ställde sig upp, och var plötsligt okopplad!!! Spännet på kopplet hade gått upp under rullandet!!! Jag drabbades en kort stund av panik, då jag i ögonvrån såg hur pitbullen hade börjat spana, men lyckades snabbt återfå kontrollen och fångade in Daniella och satte på henne kopplet igen.

Annars som sagt en väldigt lugn och trivsam promenad.


Daniella luktar på blommorna vid ån.


Daniella får span på några änder...


Daniella ville inte posa så jag tog en bild på denna vackra vy ändå.


Daniellas säng som hon har med sig plus två saker som jag misstänker har varit några gosedjur eller något en gång i tiden, nu endast tygslamsor,

/Anna

Kommentarer
Postat av: mamma

ja men hon har ju inget ordentligt halsband !

men söt är hon !

2009-05-18 @ 08:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0