Dressmann

Idag på morgonen var det en liten kö utanför Dressmann bredvid mitt jobb, så himla gulligt! En massa söta gubbar som hängde på låset.  Jag vet inte varför folk alltid ska hålla på och håna Dressmann, jag tycker det är en jättebra butik för män att hitta kläder. Var inne för ett tag sen och det finns massa fina grejer. Självklart inte om man är värsta modeintresserad och vill ha en speciell stil, men om man inte läser Cafés modesidor varje månad är det väl inget fel att hitta någon vardagsfint på Dressmann?

Det känns som att folk slentrianhånar Dressmann på samma sätt som att alla jämt ska påstå att det är så himla dålig kvalité på H&M's kläder. Jag har en massa dyrare kläder som gått sönder eller blvit slitna mycket snabbare än mina H&M-grejer.


Go Dressmann!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0