Födelsedagsfirande!

Födelsedagsfirandet vid kajen (typ V's motsvarighet till Hammarby Sjöstad) var väldigt trevligt! Jag firades i efterskott och T's mormor i förskott. Jag fick jättefina presenter, bland annat väskan (som jag skrev om redan i Egypten) som jag trodde var helslut!!! Jag är helt överlycklig, jag trodde inte att det fanns något hopp kvar, men Gunnel hade lyckats få tag på säljaren av väskorna som hade tagit med sig en av de två allra sista hit till V! Så ett ordentligt arbete från hennes sida ligger bakom den här presenten, jag blev verkligen jätteglad.


Här åt vi lunchen, jag tror att det hette Real.


En läcker vatteninstallation...


Min fina present!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0