Get over yourself

Det här är lite väl... jag vet inte vad. Jessica Biel, skådespelerska mest känd från serien från helvetet aka "Sjunde himlen", hävdar att hon inte får några roller för att hon är för vacker. Girl, please! Alltså, missförstå mig rätt, jag tycker verkligen inte att hon är buttugly eller nåt, men varenda skådespelerska i Hollywood är ju typ övernaturligt vacker och de får ju jobb, så varför skulle inte hon få några på grund av sitt utseende? Hon får nog inse att det ligger andra orsaker bakom bristen av karriär.

PS. Jag önskar att jag kunde låtsas att jag inte får nåt nytt jobb för att jag är för vacker. Kanske ska börja köra den när folk frågar hur det går med arbetssökandet?



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

please... jag har svårt för henne alltså, visst hon är ju snygg, men hon är också sjukt tråkig. Har hon verkligen sagt så?

2009-05-24 @ 08:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0