Men åh...

Jävla skit att jag bor i V. Är på jakt efter nya kuddar till vårt hem (jag behöver lite förändring i och med mina planerade tavelinköp plus att allt har sett likadant ut i över ett år här hemma), och var just inne på Mimous hemsida bara för att upptäcka att dom har utförsäljning till 50-70% i veckan! Typ alla våra kuddar kommer därifrån och jag älskar typ allt dom gör, det vill säga jag skulle säkert kunna göra värsta fynden.

Så Ewa eller pappa, om ni inte har nåt bättre för er kan ni ju åka förbi och shoppa lite åt mig? Jag letar just nu efter svart/vitt/lila/grönt/rosa i olika mönster, motiv eller material. Ni hör ju, jag är ju öppen för det mesta!

Men seriöst, Ewa, om du letar efter nåt till dig själv i nya lägenheten borde du åka förbi, dom har skitmycket fint!

VAR
Outletbutiken
Öregrundsgatan 3 (ingång Invito Shoes)
115 59 Stockholm
(T-bana: Gärdet)

NÄR
Onsdag 27 maj kl 10-20
Torsdag 28 maj kl 10-19
Fredag 29 maj kl 11-18
Lördag 30 maj kl 11-17

Lite av det jag vill ha:


Den här har vi ju i grönt men jag skulle vilja ha två stora svarta




Jag vill ha alla färger i "Siam" i råsiden!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0