Öppet brev!

Detta är ett öppet brev till Karin och Ewa:

Jag ser mycket fram emot att ni kommer hit på fredag! Jag har städat hela dagen idag för att det ska vara förberett (eftersom jag jobbar alla dagar fram till fredag), så att ni inte ska behöva må dåligt när ni kommer hit! Lite tragiskt när man finner lycka i den förbättrade sugeffekten i dammsugaren när man precis bytt påse, men det var verkligen som en helt ny dammsugare! Kan bero på att påsen var typ sprängfylld, plus att det stack ut en salt pinne ur öppningen när T tog ut den. Jag minns inte ens när jag senast åt salta pinnar.

Anyways, det ska bli kul att ni kommer! Lämna gärna förslag eller önskemål på vad ni vill se/göra när ni är här (eftersom V är ett sådant exotiskt turistmål) i kommentarerna.

Bra, tack, hej!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Biljetter är bokade! vi kommer vid tio,. och åker 16.22! sweet deal!

2009-05-26 @ 20:44:24
Postat av: karin

Jag är astaggad! resan är betalad och jag känner mig exalterad över att jag äntligen ska komma och få se ditt hem!

jag skrattar åt den salta pinnen!



Jag vill se den vackra staden! =)



Kram



2009-05-26 @ 20:48:57
Postat av: Anna

Kommer ni tio?! Oh my, då blir det väckarklockan! Men kan jag räkna med nåt annat när det handlar om Ewa eller mamma...

2009-05-26 @ 20:56:53
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0