Party i Uppsala

Jag är verkligen sämst på att ta bilder på fester som inte är totalt värdelösa dagen efter. Jag tar ganska många, men inte på något intressant. Kvantitet före kvalitet så att säga. Tänkte ändå bjuda på ett par från i lördags till allas förtjusning:


En vacker tribute till födelsedagsbarnens vardera hemland i form av två flaggor, det värmde mitt norska hjärta!


Jag och Linda på Sandras rum. Jag är som ni ser oerhört stolt över min "Silverpärla" som sitter på jackan som belöning efter "storartade insatser" på festen.


Spotify var där!


Den här bilden lägger jag bara upp för att jag tycker att jag ser smal ut i den där klänningen! Borde jag ha den oftare kanske?!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Gud vad fina ni var! Och du såg verkligen supersmal ut i den, men det har du ju blivit också! Så då antar jag att jag inte kommer få ärva den...? Snyft

2009-05-13 @ 08:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0