Spotify is the shit!

Hallå har du skaffat Spotify eller?! T's kompis hade fixat det här hemma medan jag var i Uppsala och nu har jag suttit hur länge som helst med det, man blir helt fast! Det sjuka var att vi var på nån fest igår i Uppsala när nån hade det och då satt jag och gnällde över att jag också ville ha det och när jag kom hem bara fanns det där fixat och klart! Har suttit och lyssnat på gamla slagdängor som "Stockholm", "Lilla fågel blå" och "Tusen bitar"...

Skaffa det genast om du inte har det, man kan fixa det gratis på nåt sätt. Eller jag tror i alla fall att det ska kosta annars? Jaja, jag har noll koll utöver att det är väldigt beroendeframkallande!



/Anna

Kommentarer
Postat av: ewa

vad är det?

2009-05-04 @ 20:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0