The perfect size

När man letar jobb (desperat) hittar man lätt annorlunda annonser. En annons var som assistent på ett klädföretag, enda kruxet var att man vara tvungen att hoppa in som passformsmodell på kontoret också. Inte riktigt mitt typ av jobb kort sagt. I alla fall stod måtten utskrivna man var tvungen att ha som passformsmodell för storlek 36, och när jag såg att man skulle vara 172 lång som jag är exakt var jag ju tvungen att ta fram måttbandet och plåga mig själv. Men det var inte så farligt! Höftbredden var exakt rätt, och bysten var två cm för stor på mig (fråga mig inte hur det gick till). Enda problemet var ju midjan såklart, fyra cm för tjock. Jaja, man kan inte få allt här i världen.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0